Beskæftiger sig med følelser, når du ringer til at indsamle dine penge

Når du er i erhvervslivet for dig selv, er det ikke nemt at lave disse samling opkald. Følelser, subtile og insisterende kan komme i spil, på begge sider. Men som en virksomhedsejer med udestående tilgodehavender, opkald til at indsamle dine penge kan gøre eller bryde din bundlinje!
Lad os undersøge tre følelser, og give dig nogle tips om hvordan man skal indsamle dine penge med mindre stress.
Følelser:
* Kan ikke lide kald, så hele tiden sætte det på bunden af “to-do”-liste
* Afsky for konfrontation over de skyldte penge
* Frygt for at miste kunden
Først, skal du acceptere, at samlinger er en normal del af at drive forretning. Dette vil hjælpe dig med at huske, at opkaldet er en forretningstransaktion, ikke en følelsesmæssig oplevelse. Giv dig selv den mentale afstand, og dyrke den professionelle holdning.
Få betalt er den sidste del af din salgscyklus, om du er betalt straks eller 30 eller 60 dage senere. Kunden ikke “gør dig en tjeneste” (et almindeligt erfarne følelse) ved at betale dig, de opfylder deres del af business kontrakten (skrevet eller ej).
Der er et særligt kapitel i min bog “få dine penge EZ, en virksomhedsejer Guide til at indsamle deres tilgodehavender” der omhandler træning dine kunder. Ja, kan du træne dem til at betale dig til tiden! Dette skærer automatisk ned på mængden af samlinger, du skal gøre.
For det andet, nogle gange, når du ringer, vil du afdække problemer i stedet for betalinger! Måske din kunde fik aldrig leverancen, eller det var den forkerte vare, eller af andre grunde skal returneres, så de har lagt ud betaler for det, men aldrig kaldet til at fortælle dig, det skal returneres. Det er bedre at tage sig af disse kundeservicespørgsmål nu, før gælden eller varen er virkelig gammel, og du har forsøgt i måneder til at indsamle dine penge.
Den bedste måde at undgå konfrontationer er at give dine kunder en tydelig redegørelse for dine politikker i dokumentet form, som et vilkår og betingelser for salg. Du kan angive nøjagtigt hvor og Hvornår afkast er tilladt. Realistisk, giver intet vil 100% fjerne konfrontation over disse typer af spørgsmål, men at have dine kunder tilmelde dine vilkår og betingelser for salg dokumenter dig en stærk juridisk ben at stå, hvis manglen aftale går så langt som små hævder retten for dig at få dine penge.
Der er et kapitel i min bog “få dine penge EZ, en virksomhedsejer Guide til at indsamle deres tilgodehavender” der beskriver opsætning af politik og procedurer. Har du et vilkår og betingelser for salg dokument som en del af din kreditpolitik? Du har brug for en! En prøve TOC er inkluderet i bogen, som du kan bruge som en base til at tilpasse deres egne politikker. Dette er ikke en tør kompliceret regnskabsmæssige manual. Det er let at læse og let at gøre, skrevet til at hjælpe dig med at få resultater.
For det tredje kan der være en stor frygt i sindet af en virksomhedsejer, hvis du ringer for at indsamle, risikerer du en chance for at miste denne kunde fremtidige virksomhed. Du har sandsynligvis investeret tid og penge på at få denne kunde, og har et etableret “salg forhold”. Nu har de til at se dig som en “bill collector” også. Mange virksomhedsejere har deres bogholder eller andre udpegede personer lave samling-opkald til omgå dette problem. Men hvis du ikke har en person til at gøre det, så er det op til dig at gøre indsamling opkald.
For at sætte dit sind på lethed om dette, har professionelle samlere (refereret i min bog) sagde, at det modsatte er sandt!
For at give kunden fortsat at skylde jer er faktisk køre den kunde til din konkurrence! At indsamle fra dem til tiden er den bedste kundeservice service, og vil sikre dem at forblive din kunde.
Der er en masse flere oplysninger til dig i bog, “få dine penge EZ, en virksomhedsejer Guide til at indsamle deres tilgodehavender”, som trin til samling, de fire trin til en samling opkald, og tage kontrol over telefonen.
Hvis du er interesseret, er der en gratis 3 del mini-kursus “Få din $ EZ”, tilgængelig til at underskrive op til på webstedet:
Bogen “få dine penge EZ, en virksomhedsejer Guide til at indsamle deres tilgodehavender” er tilgængelig på webstedet som en PDF-fil eller som en trykt bog, blot klikke på fanen Business.

19 thoughts to “Beskæftiger sig med følelser, når du ringer til at indsamle dine penge”

  1. I just want to say I am newbie to weblog and really enjoyed you’re web blog. Almost certainly I’m going to bookmark your site . You really come with fantastic articles and reviews. Appreciate it for sharing with us your website page.

  2. Just desire to say your article is as astonishing. The clarity on your post is just cool and i could assume you are an expert on this subject. Fine along with your permission allow me to grab your feed to stay updated with coming near near post. Thank you one million and please carry on the gratifying work.

  3. Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it’s really informative. I am gonna watch out for brussels. I’ll appreciate if you continue this in future. Numerous people will be benefited from your writing. Cheers!

  4. Wonderful blog! Do you have any recommendations for aspiring writers? I’m hoping to start my own blog soon but I’m a little lost on everything. Would you propose starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many options out there that I’m totally confused .. Any ideas? Bless you!

  5. I just want to tell you that I am all new to blogging and site-building and actually enjoyed you’re web-site. Very likely I’m going to bookmark your website . You definitely come with good articles. Regards for revealing your blog site.

  6. I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored material stylish. nonetheless, you command get bought an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase.

  7. Excellent read, I just passed this onto a colleague who was doing a little research on that. And he actually bought me lunch because I found it for him smile Therefore let me rephrase that: Thank you for lunch! “Bill Dickey is learning me his experience.” by Lawrence Peter Berra.

  8. Does your blog have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d like to shoot you an email. I’ve got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it grow over time.

  9. I’d like to thank you for the efforts you have put in penning this site. I am hoping to check out the same high-grade content from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has motivated me to get my own site now 😉

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *