Business nødvendighed – meddelelse

En Business nødvendighed – meddelelse

Denne business nødvendighed er ofte noget vi har tendens til at ikke tænke på, da vi føler

Det er noget, er der altid. Hvad er denne nødvendighed? Kommunikation.

Kommunikation sker hver dag. Vi taler med folk. De taler til os. Vi læser

breve, der kommer med posten. Vi sender oplysninger via computeren til venner og

familie over hele verden. Kommunikation er overalt.

Når det kommer til en forretning, kommunikation (eller mangel) kan betyde for

forskellen mellem en blomstrende forretning med gode kunderelationer eller et business

der hele tiden har problemer da kunder ikke kan komme i kontakt med dig at bestille

produkter, til at håndtere problemer og modtage gode betænkninger.

Så er her nogle af de billige måder at holde kontakten med dine kunder

og få dem til at holde kontakten med dig!

E-mail

Dette er en af de basale fornødenheder for at køre en forretning online. Du skal have

en grundlæggende e-mail-adresse (måske support@yourbusiness.com) eller specialiserede

adresser hvis det vil gøre det lettere for dig at holde styr på indgående meddelelser.

Nogle specialiserede e-mail-adresser kan omfatte (returns@yourbusiness.com),

(ordering@yourbusiness.com), etc… E-mail er ikke 100% pålidelig. Der kan være

problemer med webhosting, edb-problemer og mange andre omstændigheder

kan gøre dine e-mails ikke nå deres modtagere og vice-versa.

Telefon

De fleste mennesker tænker på telefon kommunikation som værende i stand til at have en telefon

streg, der kun bruges til virksomheden. Dette er tilfældet i nogle tilfælde, men der er

flere muligheder. Hvis du ikke kan få en anden telefonlinje, der tager kun forretningssamtaler,

Du kan stadig kunne være i telefonkontakt med dine kunder.

En anbefaling er at bruge en mobiltelefon til din business kald. Der er

nogle meget billig mobiltelefon planer i dag, kan arbejde meget godt. Hvis

Du kan ikke råd til de månedlige gebyrer i forbindelse med nogle mobiltelefoner, du kan

ønsker at undersøge forudbetalte mobiltelefoner. Med denne type telefon betaler du

minutter, der skal bruges med telefonen. Forskellen mellem en

forudbetalt mobiltelefon, og som accepterer månedlige betalinger er der den forudbetalte

mobiltelefonen kræver ikke månedlige betalinger.

Nogle forudbetalte planer skal du købe tid hver par måneder (obligatorisk),

Dette kan være en lille mængde af tid (ofte under $20) til at vedstå kontoen.

Hvis du opdager at det mindste beløb af tid er for meget for dit budget har vi

en anden idé.

Hvis du bruger et forudbetalt plan den mest effektive måde, kan du købt en forudbetalt

mobiltelefonen og kun bruge indstillingen voice mail. Har folk kalder din cellulær

telefonnummer og derefter returnere opkaldet. Eller endnu bedre, bare tilmelde dig en stemme

mail-konto. Du kan få mange voice mailkonti for under $10 per måned.

Almindelig post (Snail Mail)

Når det kommer til en online-forretning, undlader mange virksomhedsejere ofte at give

deres kunder en mail adresse til at holde kontakten. Folk kan besøge dit

online-forretning, men mange vil gerne kontakte dig via almindelig post. At have en

postadresse også cementerer”” din virksomhed ind i kundens sind. Du er

ikke bare en person, der flyder rundt på internettet. Hvis du ikke er komfortable

med at bruge din hjemadresse kan du købe en postboks på

dit lokale posthus modtage post. Disse er blot tre vigtige måder at holde

i kontakt med dine kunder.

Din virksomhed personlighed

Du kan sige til dig selv, “hvordan kan en virksomhed have en personlighed? Det er ikke

en person.” Det er sandt. En virksomhed er ikke en person, men folk køre virksomheden.

Folk interagerer med kunderne. Folk tager betalinger fra kunder,

etc…etc…

Det er virkelig nødvendigt, at din virksomheds personlighed er en, der inviterer til

kunder. Potentielle kunder skal føle, at du vil have dem til at besøge din butik

eller hjemmeside. Folk skal vide, at når de køber et produkt fra dig der

det vil være en fornøjelig oplevelse og ikke en tid fyldt med komplicerede drejninger og

sving eller skulle beskæftige sig med mennesker, der ikke synes at passe. OK, lad os se, hvordan din

Business personlighed er lavet!

Yderstof af din virksomhed personlighed

Yderstof af din virksomhed personlighed er uanset køretøj, du kan bruge til at nå

dine kunder. Det er ligegyldigt, hvis du bruger en internet-hjemmeside, en mursten og

mørtel butik, en kiosk/kabine eller noget derimellem. Hvad du bruger til at nå dine

kunder har til at lade dem vide, at du ønsker dem til at købe dine produkter.

Her er et par spørgsmål du kan stille dig selv:

Har jeg lade kunderne vide, hvad jeg sælger? -Dette kan synes som noget folk

automatisk gøre, men tro om igen. Gør din virksomhedsnavn fortæller folk hvad du

sælge eller er det en kombination af dine børns navne, der endte med klingende søde? Do

du har prøver af dine produkter til rådighed for folk at se som de scanne din

“gemme” (hjemmeside, osv…)?

Eller

bliver de mødt med en masse tekst til at læse og en flyer til at se på? Ofte, du kun

har et par sekunder til at fange en kunde øjet så du nødt til at koncentrere sig om

vise dem dit bedste i den hurtigste tid at få dem interesseret i

foretager et køb.

Den indre skallen af din virksomhed personlighed

En anden del af din forretning personlighed er hvordan din virksomhed “taler” til din

kunder. Det hænger sammen med det forrige afsnit i denne artikel, men nu er vi

tale om ord og billeder, du bruger til at sælge dine produkter. Hvornår

at tale med dine kunder skal du huske at hilse din kunder på den måde du ønsker

virksomheden opfattes. Ikke behøver for at være “cute” siden der kan føre til mennesker

ikke at forstå hvad du prøver at sige. Så, for eksempel ved hjælp af en linje, sådan

som, “Pretty Rosie Posies er i flor” kan lyde meget søde, men gør det

formidle til kunden hvad du sælger?. Der er omstændigheder, når

disse udtryk kan være passende, men brug sætninger som denne sparsomt.

Sætte dine bedste mund fremad

Mest af alt, prøv at sætte de bedste dele af dig selv i din virksomhed personlighed. Dette

er uundgåelige, da de fleste af os, vi er den “offentlige person”, der beskæftiger sig med

kunder.

Hvis du har mennesker, der arbejder for dig, der beskæftiger sig med offentligheden, sikre, at de er

taler og interagerer med offentligheden på en korrekt måde, der giver dine kunder

pleje og service du ønsker dem til at have når der beskæftiger sig med din virksomhed. Prøv

for at give kunder din bedste på alle tidspunkter.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *