Skal-do ‘s For ferien sælger sæsonen – hvordan at kontanter den travleste detail sæson af året

Ferien er et godt tidspunkt at være en detailhandler — 60% af alle detailsalget er lavet i feriesæsonen. Millioner af nye online shoppere gøre deres første internetkøb i denne sæson, og deres erfaring der kan enten slette deres hesitancies om online shopping, eller styrke dem. Dette giver dig, som en eBiz ejer, en mulighed for at skabe loyale kunder og generere gentage forretning.

Det er derfor du skal være klar, når ferien ruller rundt — ikke blive taget på sengen. De fleste mennesker tror, at shopping sæsonen starter lige efter Thanksgiving. Men Lisa Suttora af siger, “Holiday shoppere faktisk kommer online lige omkring midten af August, når tilbage-til-skole-shopping vokslys, og de blive online indtil udgangen af januar [da] de har brugt alle de ekstra ferie penge.” Den bedste måde for dig at kontanter på ferie er købe sæson at være godt forberedt på i forvejen.

Hvordan du forbereder for feriesæsonen:

1. få din beholdning, der er opført tidligt. Du ikke ønsker at tilbringe ferien spille catch-up, så har dine varer klar til at gå.

• Tage bestik af din beholdning. Få det organiseret, og fastslå, hvad skal angives.

• Systematisere din operation. Prøv ikke at gå gennem hele notering processen med hver enkelt vare. Først, fotografere alle dine emner. Derefter uploade og redigere alle dine fotos. Derefter skrive alle dine fortegnelser, og kompilere alle dine beskrivelser. Ved at strømline forretningsprocesserne på denne måde, vil du spare megen tid.

2. har en forsendelse slagplan. Den nummer et anliggende for ferie købere er om deres indkøb vil gøre det på tid, så rettidig levering er afgørende.

• Materiel op på shipping materialer inden ferien sælger sæsonen. Du kan endda bestille din shipping forsyninger online på

• Faerdigpakning dine produkter, når det er muligt. Denne måde du kan bare udskrive en label off og være klar til at gå.

• Du kan, i de fleste tilfælde, arrangere at er posthuset afhente dine pakker uden beregning, i stedet for at stå i kø i timevis.

3. Tilpas din købernes behov.

• Tilbud gave tekstombrydning og gave-modtageren levering. Kunder værdsætter deres tid, især omkring ferie, og de vil betale ekstra for service og komfort.

• Give dem med flere leveringsmuligheder. Ved at tilbyde overnatning og udtrykkelige levering, kan du gøre salg hele vejen til December 24, som dine konkurrenter, der tilbyder kun prioriteret post vil gå glip af.

• Oprette unikke gave pakker. For eksempel sætte en Curious George udstoppet legetøj med nysgerrige George bog og film og pak dem sammen i Curious George papir. Siger Suttora, “hvad du laver er… pre shopping for dine kunder.”

Kundeservice er konge

Hvis dine kunder har en god ferie oplevelse med dig, de vil mest sandsynligvis komme igen. Være i konstant kommunikation med dem — du er at lade dem vide, at du er på toppen af tingene. Altid lade dem vide, at deres sporingsnumre og ordrestatus. Svare til deres e-mails — ikke 24 timer senere. Når salget er slut, sende dem en tak note — du minde dem du er der og give dig selv en chance for at fremme din nye produkter. Følg på dit salg — ved at opbygge forbrugernes tillid, du vil producere gentage forretning i hele resten af året.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *