En Business nødvendighed – meddelelse
Denne business nødvendighed er ofte noget vi har tendens til at ikke tænke på, da vi føler
Det er noget, er der altid. Hvad er denne nødvendighed? Kommunikation.
Kommunikation sker hver dag. Vi taler med folk. De taler til os. Vi læser
breve, der kommer med posten. Vi sender oplysninger via computeren til venner og
familie over hele verden. Kommunikation er overalt.
Når det kommer til en forretning, kommunikation (eller mangel) kan betyde for
forskellen mellem en blomstrende forretning med gode kunderelationer eller et business
der hele tiden har problemer da kunder ikke kan komme i kontakt med dig at bestille
produkter, til at håndtere problemer og modtage gode betænkninger.
Så er her nogle af de billige måder at holde kontakten med dine kunder
og få dem til at holde kontakten med dig!
Dette er en af de basale fornødenheder for at køre en forretning online. Du skal have
en grundlæggende e-mail-adresse (måske support@yourbusiness.com) eller specialiserede
adresser hvis det vil gøre det lettere for dig at holde styr på indgående meddelelser.
Nogle specialiserede e-mail-adresser kan omfatte (returns@yourbusiness.com),
(ordering@yourbusiness.com), etc… E-mail er ikke 100% pålidelig. Der kan være
problemer med webhosting, edb-problemer og mange andre omstændigheder
kan gøre dine e-mails ikke nå deres modtagere og vice-versa.
Telefon
De fleste mennesker tænker på telefon kommunikation som værende i stand til at have en telefon
streg, der kun bruges til virksomheden. Dette er tilfældet i nogle tilfælde, men der er
flere muligheder. Hvis du ikke kan få en anden telefonlinje, der tager kun forretningssamtaler,
Du kan stadig kunne være i telefonkontakt med dine kunder.
En anbefaling er at bruge en mobiltelefon til din business kald. Der er
nogle meget billig mobiltelefon planer i dag, kan arbejde meget godt. Hvis
Du kan ikke råd til de månedlige gebyrer i forbindelse med nogle mobiltelefoner, du kan
ønsker at undersøge forudbetalte mobiltelefoner. Med denne type telefon betaler du
minutter, der skal bruges med telefonen. Forskellen mellem en
forudbetalt mobiltelefon, og som accepterer månedlige betalinger er der den forudbetalte
mobiltelefonen kræver ikke månedlige betalinger.
Nogle forudbetalte planer skal du købe tid hver par måneder (obligatorisk),
Dette kan være en lille mængde af tid (ofte under $20) til at vedstå kontoen.
Hvis du opdager at det mindste beløb af tid er for meget for dit budget har vi
en anden idé.
Hvis du bruger et forudbetalt plan den mest effektive måde, kan du købt en forudbetalt
mobiltelefonen og kun bruge indstillingen voice mail. Har folk kalder din cellulær
telefonnummer og derefter returnere opkaldet. Eller endnu bedre, bare tilmelde dig en stemme
mail-konto. Du kan få mange voice mailkonti for under $10 per måned.
Almindelig post (Snail Mail)
Når det kommer til en online-forretning, undlader mange virksomhedsejere ofte at give
deres kunder en mail adresse til at holde kontakten. Folk kan besøge dit
online-forretning, men mange vil gerne kontakte dig via almindelig post. At have en
postadresse også cementerer”” din virksomhed ind i kundens sind. Du er
ikke bare en person, der flyder rundt på internettet. Hvis du ikke er komfortable
med at bruge din hjemadresse kan du købe en postboks på
dit lokale posthus modtage post. Disse er blot tre vigtige måder at holde
i kontakt med dine kunder.
Din virksomhed personlighed
Du kan sige til dig selv, “hvordan kan en virksomhed have en personlighed? Det er ikke
en person.” Det er sandt. En virksomhed er ikke en person, men folk køre virksomheden.
Folk interagerer med kunderne. Folk tager betalinger fra kunder,
etc…etc…
Det er virkelig nødvendigt, at din virksomheds personlighed er en, der inviterer til
kunder. Potentielle kunder skal føle, at du vil have dem til at besøge din butik
eller hjemmeside. Folk skal vide, at når de køber et produkt fra dig der
det vil være en fornøjelig oplevelse og ikke en tid fyldt med komplicerede drejninger og
sving eller skulle beskæftige sig med mennesker, der ikke synes at passe. OK, lad os se, hvordan din
Business personlighed er lavet!
Yderstof af din virksomhed personlighed
Yderstof af din virksomhed personlighed er uanset køretøj, du kan bruge til at nå
dine kunder. Det er ligegyldigt, hvis du bruger en internet-hjemmeside, en mursten og
mørtel butik, en kiosk/kabine eller noget derimellem. Hvad du bruger til at nå dine
kunder har til at lade dem vide, at du ønsker dem til at købe dine produkter.
Her er et par spørgsmål du kan stille dig selv:
Har jeg lade kunderne vide, hvad jeg sælger? -Dette kan synes som noget folk
automatisk gøre, men tro om igen. Gør din virksomhedsnavn fortæller folk hvad du
sælge eller er det en kombination af dine børns navne, der endte med klingende søde? Do
du har prøver af dine produkter til rådighed for folk at se som de scanne din
“gemme” (hjemmeside, osv…)?
Eller
bliver de mødt med en masse tekst til at læse og en flyer til at se på? Ofte, du kun
har et par sekunder til at fange en kunde øjet så du nødt til at koncentrere sig om
vise dem dit bedste i den hurtigste tid at få dem interesseret i
foretager et køb.
Den indre skallen af din virksomhed personlighed
En anden del af din forretning personlighed er hvordan din virksomhed “taler” til din
kunder. Det hænger sammen med det forrige afsnit i denne artikel, men nu er vi
tale om ord og billeder, du bruger til at sælge dine produkter. Hvornår
at tale med dine kunder skal du huske at hilse din kunder på den måde du ønsker
virksomheden opfattes. Ikke behøver for at være “cute” siden der kan føre til mennesker
ikke at forstå hvad du prøver at sige. Så, for eksempel ved hjælp af en linje, sådan
som, “Pretty Rosie Posies er i flor” kan lyde meget søde, men gør det
formidle til kunden hvad du sælger?. Der er omstændigheder, når
disse udtryk kan være passende, men brug sætninger som denne sparsomt.
Sætte dine bedste mund fremad
Mest af alt, prøv at sætte de bedste dele af dig selv i din virksomhed personlighed. Dette
er uundgåelige, da de fleste af os, vi er den “offentlige person”, der beskæftiger sig med
kunder.
Hvis du har mennesker, der arbejder for dig, der beskæftiger sig med offentligheden, sikre, at de er
taler og interagerer med offentligheden på en korrekt måde, der giver dine kunder
pleje og service du ønsker dem til at have når der beskæftiger sig med din virksomhed. Prøv
for at give kunder din bedste på alle tidspunkter.
I just want to say I am just beginner to blogs and definitely liked your website. Very likely I’m planning to bookmark your blog . You really come with good well written articles. Thanks a bunch for sharing your webpage.
Wow, superb weblog format! How long have you been running a blog for? you make running a blog glance easy. The entire glance of your website is excellent, as well as the content material!
magnificent post, very informative. I ponder why the opposite experts of this sector don’t understand this. You should continue your writing. I’m sure, you’ve a great readers’ base already!
I do agree with all the ideas you’ve presented in your post. They’re very convincing and will certainly work. Still, the posts are very short for novices. Could you please extend them a little from next time? Thanks for the post.
Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just wondering if you get a lot of spam comments? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can recommend? I get so much lately it’s driving me crazy so any help is very much appreciated.
I simply want to say I am newbie to blogs and definitely enjoyed your web site. Very likely I’m going to bookmark your site . You absolutely have fantastic posts. Appreciate it for revealing your web-site.
It is best to take part in a contest for probably the greatest blogs on the web. I’ll advocate this web site!
I like what you guys are up too. Such clever work and reporting! Carry on the excellent works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my web site 🙂
Good ¡V I should certainly pronounce, impressed with your web site. I had no trouble navigating through all the tabs as well as related info ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it at all. Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, web site theme . a tones way for your client to communicate. Excellent task..
You are a very intelligent person!
אחות חורגת בלונדינית כוסית נדפקת על ידי האח החורג במיטה שלו
נערות ליווי באילת
Great post! We will be linking to this great post on our website.
Keep up the great writing.
I am only commenting to let you be aware of what a perfect encounter our princess obtained visiting your site. She came to find so many details, including what it’s like to have a great helping style to have many others with no trouble fully understand a number of specialized matters. You undoubtedly surpassed her desires. Many thanks for imparting these necessary, trusted, informative not to mention easy tips about this topic to Evelyn.
At this particular charge, you can debut as a copy writer. I am so touched. I am just happy to meet you. Give thanks to you.
Thanks for the sensible critique. Me & my neighbor were just preparing to do a little research about this. We got a grab a book from our local library but I think I learned more clear from this post. I’m very glad to see such wonderful information being shared freely out there.
What’s Happening i’m new to this, I stumbled upon this I have found It positively helpful and it has helped me out loads. I hope to contribute & help other users like its helped me. Good job.
This is a great tip particularly to those new to the blogosphere. Simple but very precise information… Many thanks for sharing this one. A must read post!
Hey! This iss my firs comment here so I just wanted to give
a quick shout out and say I truly enjoy reading through yokur
articles. Appreciate it!